De Utrechtse surrealist Joop Moesman is de sleutelfiguur in de expositie 'De tranen van Eros', maar voor het eerst wordt er ook veel aandacht besteed aan de vrouwelijke surrealisten. Reden om een themadag te organiseren in het Centraal Museum over deze vrouwelijke surrealisten. Uitgeverij Orlando & Kunsthistorica Karin Haanappel hebben samen een prachtig programma gemaakt. Tijdens deze dag komen literatuur en kunst samen in kleurrijke presentaties en intrigerende verhalen. Een dag die je niet wilt missen!

Praktische Informatie

Datum Vrijdag 3 april
Tijd  10.00-16.45 uur
Locatie Tuinzaal, Nicolaasdwarsstraat 14, Utrecht.
Prijs € 65,00
Tickets Kaartverkoop via Kunstgeschiedenis Academie.
Let op De kosten voor deze dag zijn exclusief entreebewijs museum. Klik hier voor entreeprijzen van het Centraal Museum.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien