De taxatiedag van 4 november is helaas geannuleerd

Stel je voor: je loopt nietsvermoedend een plaatselijke kringloopwinkel binnen en daar staat hij, een originele Rietveldstoel, voor slechts een paar tientjes. Het overkwam een anonieme koper vorig jaar. Lees hier het hele verhaal.

Nieuwsgierig naar de meubelstukken die je zelf in huis hebt staan? Ontdek via Whoppah de waarde van je eigen zitmeubel!

Samenwerking met Whoppah

Speciaal voor Stoel neemt stelling werkt het Centraal Museum samen met Whoppah: de grootste marktplaats voor tweedehands design en kunst. Als onderdeel van de samenwerking presenteert Whoppah drie themacollecties van bijzondere stoelen, met als eerste thema: 'Stoel als sculptuur'. Bekijk hier de collectie.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien