Wil je jouw medische ervaring verrijken met de wereld van kunst? Dan is ons geneeskundeprogramma perfect voor jou! Duik in Collectie Centraal onder begeleiding van ervaren museumdocenten en ontdek hoe kunst je klinische blik kan verbreden. Stel jezelf de belangrijke vragen: kan ik een kunstwerk benaderen als een mens? Hoe kan kunst dienen als metafoor voor mijn beroepspraktijk? Schrijf je hier in voor een van de rondleidingen.

PRAKTISCHE INFORMATIE
In samenwerking met

Dutch Health Week en UMCU

Datum en tijd Vrijdag 12 april 2024 - 15.00 tot 16.30 uur
Zaterdag 13 april 2024 - 11.00 tot 12.30 uur
Locatie Collectie Centraal, verzamelen in de entreehal
Prijs Tickets voor de rondleiding zijn gratis, een entreeticket is wel nodig. Gratis tickets voor de rondleiding zijn hier te reserveren.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien