Op 8 maart is er een speciale vertoning van de documentaire Queen of Hearts: Audrey Flack in Louis Hartlooper Complex. Op vertoon van je museumticket krijg je 4 euro korting op je filmkaartje.

Queen of Hearts

Op 88-jarige leeftijd heeft Audrey Flack een unieke plek in de geschiedenis van de hedendaagse kunst in Amerika. Feminist, rebel, moeder, schilder, beeldhouwer en leraar; Audrey’s vaak controversiële carrière van 40 jaar evolueerde van abstract expressionisme in de jaren 1950 naar fotorealisme in de jaren 1970. Als een van de eerste vrouwen ooit opgenomen in de befaamde Janson’s History of Art, blijft Audrey creëren, verkennen en inspireren met haar unieke stijl en onverzettelijke geest.

PRAKTISCHE INFORMATIE

Vrijdag 8 maart

Tijd 19.00 - 20.15 uur
Locatie Louis Hartlooper Complex