Ga mee met een rondleiding door De gezonde stad voor doven en slechthorenden. In de tentoonstelling De gezonde stad onderzoeken we gezond stedelijk leven door de eeuwen heen. Laat je verrassen met mooie verhalen tijdens deze rondleiding in Nederlandse Gebarentaal (NGT).

Let op: deze rondleidingen zijn bedoeld voor doven en slechthorenden, niet voor studenttolken. Wij hopen hiervoor op begrip.

Reserveer een ticket

PRAKTISCHE INFORMATIE

25 juni (14.00 uur)

Een uur

Gratis met een museumticket

Tickets Reserveren voor een rondleiding in gebarentaal is noodzakelijk en kan via deze link. U heeft dan nog wel een entreebewijs voor het museum nodig. Museumkaart en VriendenLoterij VIPKAART zijn geldig.

Aanvragen voor de rondleiding worden een week voorafgaand aan de rondleiding verwerkt, daarna is reserveren helaas niet meer mogelijk.

Mail bij vragen naar rondleidingen@centraalmuseum.nl.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien