Ga mee met een rondleiding door De botanische revolutie voor doven en slechthorenden in Nederlandse Gebarentaal (NGT). In deze tijd van klimaatcrisis staat de relatie tussen mens en natuur op scherp. Steeds meer kunstenaars richten hun pijlen op de tuin: zij stellen kritische vragen over de manier waarop de natuur wordt bedwongen en uitgebuit. Zij roepen op onze relatie met de natuur radicaal anders vorm te geven. Laat je verrassen en doe mee met de rondleiding.

N.B. Deze rondleidingen zijn bedoeld voor doven en slechthorenden, niet voor studenttolken, wij hopen hiervoor op uw begrip.

PRAKTISCHE INFORMATIE

27 november (14.30 uur) en 12 december (14.30 uur)

Een uur

Gratis met een museumticket

Tickets Reserveren voor een rondleiding in gebarentaal is noodzakelijk. U kunt hier een plek reserveren voor de rondleiding. U heeft dan nog wel een entreebewijs nodig. Museumkaart/Vriendenloterij VIPKAART is geldig.

Aanvragen voor de rondleiding worden een week voorafgaand aan de rondleiding verwerkt, daarna is reserveren helaas niet meer mogelijk.

Mail bij vragen naar rondleidingen@centraalmuseum.nl.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien