Deze rondleiding vindt plaats in de tentoonstelling Stoel neemt stelling met meer dan 100 onverwachte stoelen met een boodschap. Waarom maken kunstenaars stoelen zoals ze zijn, wat is de gedachte erachter en ervaar je dat ook echt als je erop zit. Of komt de boodschap vooral visueel over?

Tijdens de rondleiding nemen we de rol van een stoel in het dagelijks leven nader onder de loep. Wat is een stoel voor jou? Waarom zit de ene stoel dan beter dan de ander, of geeft de ene stoel je een goed gevoel en zorgt een ander juist dat je niet stil kunt blijven zitten?

Om zeker te zijn van een plek in de rondleiding, raden we aan om te reserveren via deze link. Dit kan tot 48 uur van tevoren. Deelname aan de rondleiding is gratis, maar het is wel nodig om een geldig entreebewijs voor het museum te hebben.

Voor een optimale ervaring, raden we aan een begeleider mee te nemen. Op deze manier kan de aandacht goed verdeeld worden onder de deelnemers. Begeleiderstickets zijn gratis en moeten vooraf gereserveerd worden via dezelfde ticketpagina.

Vanwege het beperkte aantal plekken, is het uitsluitend mogelijk om aan te sluiten bij de rondleiding als je zelf tot de doelgroep behoort.

praktische informatie
Datum 5 januari
Tijd 11:00 - 12:30 uur
Locatie Centraal Museum (verzamelen vanaf 10:30 uur in museumcafé)
Prijs Gratis met museumticket
Aanmelden Reserveren voor een rondleiding voor mensen met een visuele beperking is noodzakelijk om zeker te zijn van een plek en kan via deze link. Je hebt dan nog wel een entreebewijs voor het museum nodig.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien