Ga mee met een van de rondleidingen in Nederlandse Gebarentaal (NGT) voor doven en slechthorenden. De rondleiding wordt gegeven door een dove gids en is alleen voor dove bezoekers. Let op: er is geen stemtolk bij deze rondleiding aanwezig.

Op 11 oktober gaat de rondleiding door de tijdelijke tentoonstelling De ommuurde stad. Geschiedenis van een stadsverdediging. De tentoonstelling is ook geschikt voor kinderen.

zondag 11 oktober 2020 (max. 4 personen)

14.30 tot 15:30 uur

Gratis bij een museumticket

Tickets

Reserveren voor de rondleiding in gebarentaal is noodzakelijk. U kunt een plek reserveren door te mailen naar rondleidingen@centraalmuseum.nl. Er wordt dan een toegangsticket voor u gereserveerd voor het timeslot 14:20. Geef hierbij vooral door of u een Museumkaart of BankGiro Loterij VIPKAART heeft. U haalt op de dag zelf uw ticket op bij de kassa.

De aanmeldingen voor de rondleiding worden drie werkdagen voorafgaand aan de rondleiding verwerkt, daarna is reserveren helaas niet meer mogelijk.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien