De tranen van Eros sluit op zondag 16 augustus, maar niet iedereen is in de gelegenheid geweest de tentoonstelling te bezoeken. Daarom organiseren we nog een allerlaatste kans om de expo te zien met een live online rondleiding.

Als de museumdeuren sluit voor fysieke bezoekers, nemen wij u voor de laatste keer mee op zaal. Een rondleider vertelt u meer over de werken in De tranen van Eros. Uiteraard is er voldoende ruimte voor vragen uit het publiek. U kunt kosteloos deelnemen via de Facebook van het Centraal Museum. Op zondag 16 augustus om 17 uur start daar een live-video, waarin u wordt meegenomen over de museumzalen.

Datum Zondag 16 augustus
Tijd 17.00 tot 18.00 uur
Locatie Facebook, de video start om 17.00 uur
Prijs Gratis. Wilt u het museum steunen? Klik dan hier