In de week van 17 tot en met 25 juli kun je jouw persoonlijke protestshirt maken. In de tuin van het museum richt Kapitaal een mobiele drukwerkplaats in.

Ga aan de slag met het ontwerp van Farida Sedoc

Speciaal voor de tentoonstelling Voices of Fashion ontwierp Farida Sedoc een aantal statement T-shirts. Sedoc ontwerpt al jaren maatschappijkritische statement T-shirts en speciaal voor Voices of Fashion selecteerde ze tien shirts uit haar eigen archief. Deze week kun jij jouw persoonlijke draai geven aan de ontwerpen van Sedoc, samen met het team van Kapitaal.

Iedereen mag meedoen op vertoon van een geldig entreebewijs voor het museum. Neem je eigen (lichte!) shirt mee of koop er een in de museumwinkel. De activiteit is een inloopworkshop, inschrijven is niet mogelijk. Per keer is er voor een beperkt aantal deelnemers plaats. Maandag 19 juli is het museum gesloten en wordt er geen workshop gegeven.

Datum Zaterdag 17 juli 2021 t/m zondag 25 juli 2021
Tijd 12.00 - 16.00 uur
Locatie Museumtuin, entree via Museumcafé Centraal
Prijs Gratis op vertoon van geldig entreebewijs van het museum