Voor bezoekers die het museum missen is de tentoonstelling De tranen van Eros: Moesman, surrealisme en de seksen nu ook online te bewonderen. Het werkt net als een echte tentoonstelling: in de 360º-tour loop je digitaal rond door de ruimte, kun je allerlei werken uit de tentoonstelling bekijken en teksten lezen over deze werken. Ook zijn de audiopunten te beluisteren, waarop gesprekken te horen zijn tussen Philip Freriks en Rosa Wevers over de kunstwerken. Klik hier om hem te bekijken via Google Poly.

Wil je het museum steunen in deze tijd? Dat kan heel makkelijk met een Tikkie. Met je gift - groot of klein - kunnen we je blijven inspireren met kunst en cultuur. Momenteel online, hopelijk straks weer op zaal.

Doneer