In samenwerking met More Than Games is de Centraal Museum City Game ontwikkeld: een stadswandeling in de vorm van een game. Dit online spel voert je mee door het Utrecht van vroeger en nu. Tijdens een wandeling door de stad krijg je verschillende vragen die je laten nadenken over onderwerpen als gezondheid, veiligheid en het verleden van Utrecht. Jouw antwoorden bepalen de volgende stops in de route.

Open de game via onderstaande knop en start meteen met spelen!

Centraal Museum City Game

Het startpunt van de Centraal Museum City Game is de Neude en het eindpunt is het Centraal Museum, ongeacht je route. Je kan de Centraal Museum City Game individueel of met meerdere personen tegelijk spelen. Speel je het spel met verschillende mensen, dan is het handig als iedereen een eigen telefoon heeft. Oortjes zijn ook aan te raden.

De Centraal Museum City Game is mede mogelijk gemaakt door More Than Games, Frank Irving (Sporen van Slavernij Utrecht) en Digital Agency September.