Herenensemble 'Marc Mulders' bestaande uit top, broek en t-shirt

Voor de collectie najaar/winter 2000/2001 liet Alexander van Slobbe zich inspireren op handwerk en artisanale technieken. Hij bewerkte tweedehands T-shirts en beschilderd linnen van kunstenaar Mark Mulders. Voor deze set leverde Mulders een met vissen, Maria en Jezus beschildert linnen aan. Van Slobbe kleurde het dessin in met borduursels en maakte er een tuniek van.

1/3

Herenensemble 'Marc Mulders' bestaande uit top, broek en t-shirt

2000 - 2001 (najaar/winter)

linnen; wol; katoen