Een reeks zondagmiddagconcerten in het kader van het thematisch programma "NEO". De concerten werden gegeven door Global Village, Utrecht String Quartet, Rosa Ensemble en Camerata Trajectina.

De tentoonstelling NEO was vanaf 27 september 2003 in het Centraal Museum te zien. In NEO, gesponsord door Douwe Egberts in het kader van zijn 250 jarig jubileum, werden neostijlen in de afgelopen 250 jaar breed voor het voetlicht geplaatst. Niet alleen bekende 19de-eeuwse neostijlen zoals neoclassicisme of neobarok werden getoond, ook werd inzicht gegeven in de manier waarop neostijlen tot op de dag van vandaag een rol spelen in het culturele leven.

• Neo : Centraal Museum Utrecht, 27 september t/m 4 januari 2004, Centraal Museum (Utrecht, 2003), folder
  • Neo : op de grens van schoonheid, Centraal Museum (Utrecht, 2003), [...] p.

• In deze tentoonstelling waren geen objecten uit de collectie van het Centraal Museum te zien

Als u naar dit object wilt verwijzen gebruik dan de duurzame URL: https://hdl.handle.net/21.12130/exhibit.B4BC7F0B-6EE2-4141-81E9-94685B5DF814