Lees hier wat u kunt doen om uw tickets te verplaatsen of uw geld terug te krijgen.

Ik heb een account op tickets.centraalmuseum.nl

U kunt kiezen voor omboeken van uw tickets of restitutie. Wilt u dit jaar nog het Centraal Museum bezoeken, boek dan eenvoudig uw tickets om naar een latere datum. Doe dit vóór de datum die op uw tickets staat. Ga op een desktop of laptop naar tickets.centraalmuseum.nl en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Er zijn tickets beschikbaar voor de periode 19 november tot en met 31 december 2020.

Wilt u liever annuleren en uw geld terug? Dat kan ook. U ontvangt binnenkort een mail met informatie over restitutie. Het is niet nodig zelf contact op te nemen. Houd er rekening mee dat terugbetaling enkele weken zal duren.

Ik heb geen account op tickets.centraalmuseum.nl

Zonder account is omboeken niet mogelijk. U krijgt uw aankoopbedrag automatisch teruggestort. U ontvangt binnenkort een mail met informatie over restitutie. Het is niet nodig zelf contact op te nemen. Houd er rekening mee dat terugbetaling enkele weken zal duren.

Ik weet niet of ik een account heb

Maakt niet uit, wij weten het wel. U krijgt binnenkort een mail met meer informatie over omboeken en/of restitueren. Het is niet nodig zelf contact op te nemen. Houd er wel rekening mee dat terugbetaling enkele weken zal duren.

Steun het Centraal Museum

De coronacrisis raakt het Centraal Museum hard. We kunnen uw steun goed gebruiken. Van een eenmalige donatie via Tikkie tot Vriend of Partner worden, bekijk hier de mogelijkheden.

Let op

Restitutie vindt alleen plaats vanwege en in de periode van de tweede landelijke sluiting van musea in 2020. In overige gevallen worden tickets niet gerestitueerd, zoals beschreven in de voorwaarden.

Bereikbaarheid Klantenservice

In de periode dat het museum gesloten is, is de Klantenservice alleen per mail bereikbaar, van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 14.00 uur.