de site van de Bibliotheek

Het maakt niet of je wel of geen tekenskills hebt, het gaat om het plezier in tekenen! De workshop wordt gegeven door creatief teken- en schrijfduo Ceciel de Bie en Reinoud Leenen Zij schreven onder meer de bekroonde titels Inkt, Word een tekentalent en Het Rembrandt doe-boek voor kinderen. Ze laten je met creatieve opdrachten uit deze boeken snel aan de slag gaan.

Lekker getekend? Dan lunchen we samen en lopen naar het Centraal Museum om daar de tentoonstelling De Line Up, over tekenen van 1950 tot nu, te bekijken. Tijdens de interactieve rondleiding ga je zelf ook tekenopdrachtjes doen.

Laat je bij terugkomst in de Bibliotheek nog verrassen door inspirerende boeken, projectie en animatie over tekenen. Na deze inspirerende dag ga je naar huis vol tekenkracht.

Datum Donderdag 25 oktober
Tijd 10.30 tot 16.00 uur (inloop vanaf 10.00 uur)
Locatie Centrale Bibliotheek & Centraal Museum
Aanmelden Via de site van de Bibliotheek