Centraal Laat is hét nieuwe avondconcept van het Centraal Museum. Elke eerste donderdag van de maand kun je jezelf tot in de late uren verliezen in performances, muziek, lezingen en andere culturele happenings in en rond het gebouw. Verwacht samenwerkingen met zowel Utrechts lokale vaandeldragers als haar meest verfrissende culturele nieuwkomers.

In deze editie van Centraal Laat maak je kennis met WHATCHAMACALLIT, een collectief dat kunst, ontwerp en het creëren van een ervaring met elkaar combineert. Binnen de culturele en de commerciële sector, houdt WHATCHAMACALLIT zich bezig met het organiseren van evenementen, het cureren van tentoonstellingen en het maken van producten, variërend van kleding tot publicaties en alles daar tussenin.

TUIN
17:00 - 20:00 - Jim Lambie curated playlist (MUZIEK)
17:00 - 20:00 - Felipe van Laar x Daan Rietbergen (INSTALLATIE/ PERFORMANCE)
17:00 - 22:00 - WeAreOutOfOffice (SCULPTUREN)