Vanaf 23 december draait elke zaterdag en zondag de film 'Caravaggio: The Soul and the Blood' in het Louis Hartlooper Complex. Ga mee in de kunst en geest van Caravaggio in de bioscoop en bewonder daarna de tentoonstelling over Caravaggio en zijn navolgers in het Centraal Museum.

Caravaggio: the Soul and the Blood is een ontroerende reis door het het werk en bewogen leven van Michelangelo Merisi da Caravaggio, één der meest controversiële en mysterieuze figuren in de kunstgeschiedenis. Voorafgaand aan elke voorstelling zal er een korte inleiding plaatsvinden over de Utrechtse Caravaggisten door een rondleider van het museum.

Bezoek film én tentoonstelling met een aantrekkelijke korting: op vertoon van uw museumticket krijgt u € 3,50 korting op de film. Bij inlevering van uw filmkaartje bij de museumkassa ontvangt u een gratis ansichtkaart.

Datum Elke zaterdag en zondag van 23 december tot 24 maart
Tijd 11.00 uur